EdaspombonnomeetRio - Reisverslag uit Lido, Ethiopië van Fam Knaap - WaarBenJij.nu EdaspombonnomeetRio - Reisverslag uit Lido, Ethiopië van Fam Knaap - WaarBenJij.nu

EdaspombonnomeetRio

Blijf op de hoogte en volg Fam

28 Juli 2014 | Ethiopië, Lido

Na een prima vlucht landen we gisteravond om 17.45 uur op Rio de Janiero airport. Een reisagent bracht ons naar Porto Bay, het hotel. Vanwege de winterperiode is ht hier al vroeg donker en het regende. De eerste taxi rit bracht ons daarom weinig eerste indrukkn. Aangenaam verast waren we door ht hotel, twee mooie kamers met ocean vieuw.
Voor de eerste nacht en het veilige gevoel sliepen de meisjes samen, en de jongens. Top geslapn, wel wakker om 5 uur in the morning. Het geluid van de golven liet ons nog even wat verder soezen.
Een knorrende maag zorgde uiteindelijk voor actie. Tijdens ht uitgebreide en zeer lekkere ontbijt brainstormde we over de planning van de dag. Want Rio gaf ons niet een lekker blauwe lucht en zonnetje als warm welkom maar wel een wolkendeken met regenkans. Daarom skipte we de tour naar het Jezus beeld en de suikerberg. Dit kan ook nog op onze terugreis, en hopen dan wel op mooi weer. Plan B werd een shopping mall en een wandeling op ht strand met twee stoere mannen die de inmense golven wilden trotseren.
Al met al een heel relax eerste dagje met nieuwe ideeën voor de laatste dagen van onze reis. Want de favela's, zichtbaar van ht strand wekken onze
( minus Pom) nieuwschierigheid.
Ed&Bonno zullen hoogstwaarschijnlijk olv een gids deze tour nog gaan maken.
Door de frisheid sluiten we de dag af in ht hotel restaurant.
Boa noite!!

Verslag uit: Ethiopië, Lido

Fam

Lieve allemaal!! Hierbij is onze vakantie blog geopend! Over twee dagen vertrekken wij met de KLM naar RIO de Janeiro! Zondag vliegen we om 11.15 en komen 5.55 uur lokale tijd aan. Totale reisduur 11.40 u. Vanaf dat leven we 6 uur vroeger. De eerste nacht verblijven we in Hotel Porto Bay Rio Internacional. Natuurlijk hopen we op top WIFI gedurende de reis en genoeg tijd om onze avonturen te delen op dit blogje. Voor iedereen die de komende weken ook vertrekt naar de vakantiebestemming heeel veel plezier, geniet een boel! kus van ons viertjes

Actief sinds 25 Juli 2014