AFTELLEN - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Fam Knaap - WaarBenJij.nu AFTELLEN - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Fam Knaap - WaarBenJij.nu

AFTELLEN

Door: Mrs. ven der Kneep

Blijf op de hoogte en volg Fam

25 Juli 2014 | Nederland, Voorburg

Lieve allemaal!!

Zondag vliegen we om 11.15 en komen 5.55 uur lokale tijd aan. Totale reisduur 11.40 u. Vanaf dan leven we 6 uur vroeger.
De eerste nacht verblijven we in Hotel Porto Bay Rio Internacional.

kus van ons viertjes

• 25 Juli 2014 - 19:33

Marco:

Leuk! We gaan het volgen. Nogmaals ontzettend veel plezier en goede reis!
    x

• 25 Juli 2014 - 20:39

Hans:

Liefjes, wordt een hele mooie reis en fijn dat wij het kunnen volgen. Ben ook benieuwd of jullie daar het zelfde gedoe met wifi hebben, want zou leuk zijn als wij elkaar kunnen volgen via "vrienden" en FT. Dikke kus voor jullie allemaal

• 25 Juli 2014 - 22:46

Leo:

Heel fijn! Veel plezier en geniet van al jullie mooie avonturen!!
    Kus!

Verslag uit: Nederland, Voorburg

Fam

Lieve allemaal!! Hierbij is onze vakantie blog geopend! Over twee dagen vertrekken wij met de KLM naar RIO de Janeiro! Zondag vliegen we om 11.15 en komen 5.55 uur lokale tijd aan. Totale reisduur 11.40 u. Vanaf dat leven we 6 uur vroeger. De eerste nacht verblijven we in Hotel Porto Bay Rio Internacional. Natuurlijk hopen we op top WIFI gedurende de reis en genoeg tijd om onze avonturen te delen op dit blogje. Voor iedereen die de komende weken ook vertrekt naar de vakantiebestemming heeel veel plezier, geniet een boel! kus van ons viertjes

Actief sinds 25 Juli 2014